Re[2]: Leadtek GF2MX bez wiatraka

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 22:39:45 MET DST

Witold napisał/a...

WW> zalezy. ja muialem wywalixc na moim leadteku tnt2 poniewaz wentyaltorek
WW> sie sp* ;) mam maly radiator od 486. jesli masz miejsce na plycie to
WW> wybierz "odpowiedni" radiator, nawet i coolermaster ep5i11a1 :)

WW> potem tak - po dniu pracy szybko kompa wyalczsz wyjmujesz karte i
WW> uzywasz noza owienietego w bpapier by z jednj strony podwazyc, am gdzie
WW> nie ma zadnych malutkich scalakow. powinno samo odpasc.

 Z tego co widzę, to cooler jest przymocowany na takich plastikach -
 nie przylepiony, więc ze zdjęciem nie będzie problemu. Z drugiej
 strony nie bardzo mam ochotę pozbawiać gwarancji dwutygodniową kartę.
 Zastanawiałem się raczej nad rozwiązaniem pośrednim czyli nad
 zwyczajnym demontażem wiatraka z coolera. Sprawa nie jest super
 pilna, bo mam jeszcze hałaśliwy wiatrak na procu, który niedługo
 pewnie wymienię.

WW> maloziarnistym papierem sciernym scierasz _SRODEK_ i tylko srodek tam
WW> dzie byl dstary klei. powierzchnia bokow powinna byc chropowata.

WW> na srodek kladziesz pasty termoprzewodacej, tylko nie za udzo, tak by
WW> byla lekka warstewka.

 faktycznie, chyba zdejmę ten cooler i położę małą warstewkę srebra,
 tak czy tak.

WW> aha - tracisz gwarancje na ta kaerte i jak sie zjara to ja za to nie
WW> odpowiadam. mojej wystarcza radiatorek od 486, Twojej trzeba cos
WW> wiekszwego. pozatym nie wiem jak to masz rozsstawione. ja polecam dobrze
WW> dorobiony spire 5e31b3, poniewaz jest maly w podstawie, ciut wiekzyz po
WW> rozlozeniu :) i radiator ma bardzo wspanialy, tylko niedorobiony i
WW> trzeba wspomoc... raidaotr jest anprawde swietny, mozna go porownywac ze
WW> swietym coolermasterem ep5i11a1, tylko jedna sprawa - slaby wentyatlorek
WW> na coolerze :(

 Tak się zastanawiałem czy nie kupić po prostu dedykowanego radiatora,
 np.Zalmana. Zobaczymy na razie jak to będzie wszystko będzie chodziło po
 wymianie wiatraka na procku.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]