Re: Co lepsze - Hercules GameSurround Fortissimo II czy Sound Blaster Live ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 16:07:25 MET DST

 napłodził(a):

> Witam !
>
> Planuje zakup nowej karty muzycznej.

ja stanalem przed wyborem taniej polprofesjonalnej karty na poczatek ..
oczywiscie klient mnie zalamal textem "to niech bedzie Life GOLD" :))
"tylko" 900zl za szum + pozlacane wyjscia :))

> Karta musi oferowac bardzo wysokiej jakości dźwięk (mam dośc dobry
> amplituner i głośniki) i lubie dobrej jakości czysty , nie
> zniekształcony i nie szumiący dźwięk.

Hercules ma najlepsza dynamike ze wszystkich przezemua testowanych
(najlepszy dotychczas byl Vortex1 s90 Diamonda)

> Oczywiście musi tez oferować dobrej jaości dźwięk przy odtwarzaniu
> filmów z DVD (downmix na 4 kanały) , najlpeje aby posiadała wyjście
> cyfrowe (coaxialne lub optyczne) no i oczywiście maiał bardzo dobry
> dźwięk przestrzenny.

ma

> Hercules jest zbudowany na układzie Cirrus Logic SoundFusion CS4624
> i posiada 20 bitowe wyjście , dodatkow ma wejście i wyjście
> cyfrowe.

4x20 bitowe wyjscie

i 2x18bitowe wejscia

> Moze macie jakieś swoje opinie na temat w/w kart co wedłu Was warto
> ?

Herculesa

> hercules wedłu specyfikacji powinien oferowac lepszej jakości
> dźwięk tyle że nie wiadomo jak u niego z jakością dźwięku
> pzrestzrennego , posiada pozayum cały komplet wyjśc/wejśc cyfrowych

ha , tego jednego ci nie powiem bo nie mam tylu glosnikow :)) ale w UT
z EAXem chodzi na sluchawkach znosnie

> Live znany jest za to z jakości no i z EAX 2.0 . Hercules tez niby
> ma Eax 2.0 tyle ze nie wiem czy jakośc EAX2.0 Herculesa jest
> porównywalna do EAX2.0 Live no i jak z obciązeniem procka ...

obciazenie mniejsze , no i dodatkowy + to obsluga dodatkowo innych API
(sensaura i A3D)

> Aha kumpel pytał mnie się takze czy wart kupić kartę muzyczną
> Hercules Gamesurround Muse XL na ukłądzie Cmedia 8738.

nie :) , tz 2x tansza i jakosc podobna (Hercules sie stara i jakosc
maja wysmienita) ale chip jest z tych tanich.

> Karta ta niestety nie posiada żadnych złącz cyfrowych a i firma
> jakoś cdo mnie nie przemawia.
> Co sądzicie o tek karcie ?

dostajesz sluchawki za darmo :)))

> Czekam na wasze opinię ...

Ja kupilem Herculesa i moje uszy doznaly ograzmu - jeszcze takiego
czystego dzwieku nie slyszalem , karta nie przesterowala mi sluchawek
nawem na 98% Volume, dodatkowo dostajesz ful oprogramowania :) np: Midi
Yamahy (najlepsze jakie jest na rynku)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod