Re: reset kompa - z przegrzania?

Autor: Mike (mike.net_at_interia.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 22:12:34 MET DST

"Spider" <spider_at_vc.pl> wrote in message
> Cześć,
> od wczoraj mój komp samoczynnie się resetuje, mniej więcej co godzinę. Czy
> mogą to być objawy przegrzania procesora? Athlon 1.1GHz, nie kręcony,
> wentylator 11000 obrotów, oprgramowanie do płyty pokazuje temperaturę
procka
> w granicach 56 stopni, płyty ok. 42 stopni. System Windows 2000.
> Może to jednak wina systemu - często instaluję nowy soft.

odznacz automatyczny restart w control panel -> system -> startup and
recovery -> system failure: automaticaly reboot
teraz zamiast restartow powinienes miec bsody, jesli jest to wina systemu of
koz

jezeli tak sie stanie, to juz NTG;) w takim wypadku powinienes sie zwrocic
na grupe ms-news.pl.windows2000 (do zapytania dolacz wtedy kod bledu spisany
z bsod)

pozdrawiam
Mike