Re: iiYama A702HT 17" - padaka??

Autor: Tomasz Sz. (_at_interia.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 15:11:58 MET DST

adadur_at_poczta.onet.pl wrote:

> Tak wogóle to popełniesz jeden z największych błędów swojego życia [;)] bo
> dokładając troszkę kupisz już 19'.

Wiem o tym, ze juz w tym momencie powinienem kupic 19" lecz
sorry, nie wiem ile zarabiasz, ale dla mnie 800PLN to nie jest "troszke",
a tyle wlasnie musialbym dolozyc do pro451a. A jakiegos g****a 19" za 1500PLN
nie mam zamiaru kupowac.
Bez obrazy oczywiscie.

> Jeśli nie masz tyle kasy to lepiej poczekać
> i dozbierać. Nie będziesz tego żalował przez majbliższe parę lat!!!

Nie mam czasu na "zbieractwo" bo potrzebuje monitora juz.
Jesli w trakcie eksploatacji okaze sie niewystarczajacy to za 2 lata
sprzedam i kupie nastepny.

--
Z pozdrowieniami