Piski z monitora

Autor: Torquemada (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 14:22:54 MET DST

Witam,

Ostatnio zauważyłem, że monitora mojego znajomego co jakiś czas wydobywa
się taki pisk dosyć wysokiej częstotliwości. Trwa to kilka -
kilkadziesiąt sekund i samoistnie zamiera. Czasem pomaga lekkie
"trącenie" monitora. W firmie, w której to było kupowane powiedzieli że
to nic złego i czasem się zdarza w niektórych typach monitorów.
Dawno, dawno temu obiło mi się o uszy, że to wcale nie jest nic takiego,
a może być poważną usterką? Ale moze to tylko moja sklerotyczna pamięć?

Nie wiem czy czy wysyłać go do serwisu (1. czy go nie wyśmieją i nie
skasują za marnowanie czasu? 2. NIeregularność występowania jest na tyle
duża, że w serwisie pewnie będzie działać)?

Czy martwić się tym, czy jest to naturalne?

Pozdrawiam,
Kuba