Re: Jaki DVD bez blokady regionow?

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 11:39:30 MET DST

Użytkownik "Zezero" <zezero_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Przede wszystkim zależy mi na tym by nie było blokady regionów lub blokada
> regionów dała się łatwo usunąć/ominąć.
> Chciałbym też aby napęd nie był zbyt głośny w trybie DVD.
> Nie musi to być x16, ale dobrze byłoby gdyby był to model ogólnie
dostępny.

> Rozważam 2 możliwości:
> 1. Napęd DVD tylko do DVD, oddzielnie CD-ROM. (nie musi więc być dobry w
> czytaniu CD).
> 2. Napęd DVD także do odczytu CD.

Aktualnie stosowane sa 3 rozwiazania: Pioneer, Lg i Toshiba.

Co do glosnosci to przede wszystkim Toshiba, nawet Lg.
Jak z blokada jest u Toshiby to nie wiem, ale w Pioneerze
zmieniasz bios, a AFAIR w Lg crackujesz soft (normalnie
mozesz 5 razy zmieniac region, a tak resetujesz licznik
i znowu jest 5 ;)

corvus