Pomocy...karta grafiki+TV-OUT

Autor: marcin (dzentelmen_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 09:28:43 MET DST

Witam!
Złożyłem sobie PCtka i zapodałem mu grafikę RIVA TNT2 32M pro TV-OUT i
oczywiście postanowiłem oglądać fylmy w telewizorku......;-( a tu niestety
qurczę telewizorek odbiera sygnał mono - czarno biały (sygnał puściłęm po
kablu 4-pin S-VIDEO do przejściówki na euro)- czy to jest normalne i czy
można jakoś sobie z tym poradzić i sprawić aby był kolor (oczywiście
próbowałem zmieniać system transmisji - PAL, SECAM i nic to nie pomogło), co
ciekawe to jak restartowałem kompa i ładował się system w momencie kiedy
jest sama klepsydra na monitorze - był kolor - ale za sekundę jak pojawiły
się wszystkie ikony pulpitu zrobiło czarno biało ;-(((
POMOCY
THINX
marcin