Re: Matrox G-450 pytanie..

Autor: Jacek (niusy_niu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 22:48:49 MET DST

"Mirek K" <miremir_at_poczta.fm> wrote in message

> Ja tez próbowałem podłączyć do TV obraz DVD z kompa. Nic się nie udaje.
> Działa jedynie funkcja pokazująca pulpit na drugim ekranie(bez ikonek).
> Grzebałem chyba we wszystkim co możliwe. Czy komuś się to udało na tej
> karcie?

Nie piszecie oboje na jakim systemie. Mi pod 98se i w2k chodzi cacy ale
G400. Popytajcie na forum dyskusyjnym matroxa. Tam sa na prawde zyczliwi
fachowcy i szybko niosacy pomoc ale wymagana jest prezyzja w formuowaniu
zapytan (podanie na czym cos chodzi, w jakim otoczeniu) - moze czas nauczyc
sie zadawac pytania?! :-)))
pozdro