GeForce 2 MX - nareszcie dziala !!!

Autor: Łukasz (luklab_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 19:56:08 MET DST

Czesc,

Przez ponad dwa tygodnie probowalem zmusic do poprawnego dzialania karte
GeForce 2 MX 400 64 RAM na plycie Zida BXi98 (Intel BX). Zmienialem
sterowniki, przeinstalowywalem Win'a, wprowadzalem wszystkie mozliwe zmiany
w Biosie - i NIC. Komputer zawieszal mi sie w grach i w 3D Marku 2001.

Juz mialem wymienic karte na TNT 2 gdy postanowilem sprawdzic jeszcze jedna
rzecz - przetaktowac procesor. I stal sie CUD - wszystko zaczelo dzialac !!!
Przetaktowalem mianowicie P III 500 na 550 (szyna 110), czyli AGP zamiast na
standardowych 66 Mhz pracuje na 73 Mhz (2/3 z 110). Teraz wszystko dziala
bez najmniejszego problemu !!! Zero zwisow !!!

Mysle ze ten bardzo dziwny przypadek jest spowodowany tym, ze wczesniej
karta miala za niskie napiecie (zapewne z winy mojej plyty). A moze ktos ma
inna teorie? Mam tylko nadzieje ze przetaktowanie procesora nie zaszkodzi
jemu samemu (temp. ok. 46 stopni) a wyzsze taktowanie AGP - karcie
graficznej.

Jestem ciekaw Waszych opinii...

Pozdrawiam,
Łukasz.