kilka uzbieranych pytan na raz

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 21:21:33 MET DST

No to tym razem ja sie spytam o kilka rzeczy i prosze o w miare szybka
odpowiedz, bo jutro musze zamowic sprzet:

1. kontroler FireWire - Musze zrzucic z kamerki cyfrowej nagrania, pociac je
i ewentualnie dodac jakies napisy czy przejscia, bez ekstrawagancji i
efektow w czasie rzeczywistym. Jaki kontroler kupic do ceny 700-800zl? Na
razie wybor pada na Western Digital FireWire PCI Adapter.

2. dysk twardy - Juz wiem, ze Fujitsu jest kultowym dyskiem na tej grupie.
Nie wiem tylko dlaczego 5400 obrotow. Czy nie ma olejowych 7200? Roznica
ceny 200-300 zl nie gra roli. Musi byc niezawodny, szybki i cichy (pracuje
przy komputerze kilkanascie godzin dziennie).

3. myszka - Tez juz wiem, ze tylko Logitech i tylko optyczny (przydaloby sie
tez bezprzewodowy). Ale jaki model? Tylko w zadnym wypadku nie ta pogieta
kobyla, koszmarnie lezy mi w dloni.

Z gory dzieki za rady

Pozdrawiam
Adam