Re: problem z karta tv

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 14:04:47 MET DST

Użytkownik "Milek" <milek_at_netkoncept.com> napisał w wiadomości
> Witam

hej

konflikty przerwan ? jaki soft ? www.borgtech.org probowlaes ?

> (aha, gdy mam wlaczony hardware monitor z plyty glownej to w ogole od razu
> tv po uruchomieniu wiesza caly komp)

znam to :>>>
pomoglo wlaczenie opcji force update ESCD (w PNP bios )
teraz tego nie mam - zwis byl na amen :>

a ja mam
kt7a
duron 933 ( 7 x 133)
3x28 ram
pixel pak
GF 2 mx hercules
sb live
realtek
i nic sie juz nie wiesza - zobacz borg, poprzekladaj karty w inne PCI