Re: Jak rozpoznać typ płyty ATX :-/

Autor: Rogue3 (rogue3_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 01:49:10 MET DST

Użytkownik <borsuk_at_borsucza.norka> napisał w wiadomości
> Zakupiłem kompa składaka.Nie ja go składałem.Wiem, ze płyta jest ATX,
> I tylko tyle.Czytam o Waszych różnych płytach.O ich osiągach.
> A o swojej niczego wiecej nie wiem. BIOS AMI 1998
> Jak sprawdzić typ?
>

> Pozdrawiam
> Dr.Z

Zwykle przy starcie komputera na dole ekranu pojawia się oznaczenie płyty -
ciąg liter i cyfr (nie wiem jak to wygląda przy biosie AMI, ale w kompach z
biosem Award ten ciąg pojawia się w lewym dolnym rogu ekranu), ewentualnie
można to odczytać z samej płyty. Na stronie http://www.wimsbios.com/ jest
możliwość rozszyfrowania tego ciągu i poznania producenta i ew. typu płyty.

Pozdrawiam
Rogue3