Re: port com

Autor: Zefir (zefir_at_twoje-sudety.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 17:58:37 MET DST

Z takimi objawami sie nie spotkalem, ale tez ostatnimi czasy mialem klopoty
z comem, znaczy sie myszy mi nie wiedzila ,a w windzie porty byly ok
zainstalowane, meczylem sie meczylem :-) i okazalo sie ze kabelek od coma
byl walniety---- kot wie moze to to??? (chyba ze to juz sprawdzales)
Pozdrawiam
Zefir

Użytkownik Radar <radar77_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f2ri8$r3q$1_at_news.tpi.pl...