Re: Up czu nie up nagryware

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Wed 30 May 2001 - 10:31:14 MET DST

Jeśli działa wszystko ok na biosie 1.06 to nie ma sensu nic kombinować.
Zaktualizować możesz programikiem który jest zawsze z firmware'm
(przynajmnie na stronie producenta) - a oto tekst który (również tam można
przeczytać)

Blad podczas aktualizacji moze trwale uszkodzic naped. LGEPL nie ponosi
zadnej
odpowiedzialnosci za uszkodzenia napedow wskutek bledow w aktualizacji.
Nie wykonuj aktualizacji jezeli nie jestes pewien swoich umiejetnosci !
Prosimy
skontaktuj sie z naszym serwisem 0-22 879 99 99, ktory wykona upgrade za
ciebie.

Wydaje mi się, że oni będą najlepiej wiedzieli czy potrzebny jest Ci
upgrade.

A swoją drogą, to nie mogłem u nich znaleźć biosu 1.08 - jest on chyba tylko
na www.cdrinfo.pl

Pozdrawiam
Albercik