Re: radiowy dostep do internetu pdzez tele2

Autor: Mark - Mas (markmas_at_go2.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 01:41:19 MET DST

"PoGo" <neo2000_at_poczta.fm> wrote in message news:9f13ru$s0u$1_at_news.tpi.pl...
> tez chentnie poslucham (poczytam), jako ze niedaleko mnie instaluja
> nadajnik i powaznie mysle nad zalozeniem sobie tele2jki...
> ps. jestem z krakowa
[ciach]

Cze All
Od trzech tygodni jestem uzytkownikiem inetu radiowego i nie moge nic zlego
na ten temat powiedziedziec, no moze oprocz ceny za ten luxus. Lacze jest
wzglednie szybkie i (jak na razie) nie zapycha sie co piec minut :)
Z tego co wiem instalki dla klientow indywidualnych robia tylko w maju,
pozniej beda podlaczac tylko firmy.
Niestety nie moge Ci nic doradzic co do Krakowa (jestem w W-wy), ale bylem
bardzo mile zaskoczony podejsciem ludzi do sprawy z biura tele2, w
przeciwienstwie do innych firm proponujacych stale lacze.

Jesli masz jakies konkretne pytania to wal na priva

Pozdrawiam
// Mark - Mas //

"pozdrawiam" ;))) biuro oblugi aster city, gdzie kazali mi zadzwonic za ok
1.5 roku, to moze... :))))