Re: SOLTEK SL-75KAV 266/100

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 17:56:13 MET DST

Użytkownik "Mejol" <grzegorzecka_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci

powiem tak... tyle dobrych opinii jak i zlych ;> ja uzywam sl75kav od dwoch
m-cy, wczesniej z duronem 700 teraz z athlonem C 1,2GHz i raczej
bezproblemowo. Ale konfiguracje mam dosc oszczedna: 1 dysk ata100 20GB, dvd,
scsi z wpietym zipem i nagrywarka, karta tv pixelview, sieciowka 3com 905B,
czasem skaner do slajdow usb, drukarka na lpt. STR i hibernacja dzialaja bez
problemu, w sumie nie ma sie czego czepiac ;>

pozdrawiam,
pawel