Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Julius C. (juliusc_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 17:40:42 MET DST

> <<ciach>>
>
> Zapowiada sie bardzo interesujaco. Jesli bedzie tak jak napisali to bedzie
> calkiem niezla siec.
> U mnie za 45zl tez jest lacze 2MBps, ale uzytkownikow jest ponad 100 (8
> blokow) a wszystko jest na hub'ach 10Mbit. Lacza wewnetrzne bardzo szybko
> sie zapychaja i wszystko chodzi jak krew z nosa :(( Ale noca 100KB mozna
> wyciagnac :))
>
> Nie zastanawiaj sie, bierz!!
> Ile kosztuje przylaczenie ? Ja musialem zaplacic 500zl za wywiercenie
jednej
> [...]
No i proszę! 500zł!
(jak ja lubie takie teksty)
a w piwnicy, na podłodze leżał Internet i tym kablem Cie do niego przypięli
:)
a te wszystki switche, huby, rutery, serwery, światłowody itp.
to nieistotne pierdoły, które w dodatku nic nie kosztują.
pozdrawiam wszystkich posiadajacych i używających swój mózg
JC