Re: Internet cafe - pytanie

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Tue 29 May 2001 - 16:50:38 MET DST

 Agnieszka <agnes-s_at_mail.go2.pl> wrote:

> To radze sie jak najszybciej zainteresowac, to cuuuudo a nie system :)
> a firmy sa, robia to dosc dokladnie, ale za to tez dokladnie zdzieraja!

Khmmm Debian jeszcze fajniejszy z mojego punktu widzenia ;)) ale czy jest
sens stawiania maszyn klienckich na linuxie ?? Nie dosc ze trzeba dbac o
zabezpieczenie tego by domorosli chakerzy nie probowali naszych sil to
dodatkowo takie maszynki moga sluzyc tylko niewielkiej czesci klientow...
Choc do irca gole terminale (takie jak WYSE ;PP) + server sa idealne ;)

No chyba ze rzeczywiscie tylko linuxa dla znajomych linuxiarzy ;)
Pozdrawiam...

Voder