Odp: problem ze skanerem PLUSTEK OPTIC PRO UT12

Autor: Piotr (pmoskala_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 15:48:15 MET DST

Witam !
Użytkownik qba <qbavsop_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9evr66$s4i$1_at_news.onet.pl...
> Mam skaner pluster optic pro ut12
> probowalem juz z nowszymi sterownikami i nadal to samo
> przy skanowaniu, wystepuje problem, skaner rozgrzewa lampy, robi presacan
> a nastepnie kalibruje, w momencie kiedy powienien rozpoczac skanowanie
> wylacza lampy i sie zawiesza. program obslugujacy skaner nie odpowiada
> trzeba wciskac trzech kroli... czy ktos mial taki problem ze skanerem ?
> a moze wiecie czego to moze byc przyczyna ?
>
> system win98 skaner podpiety pod USB
>
> Pozdr.
> Kuba

Nie wiem co jest grane, ale mam podobne problemy z UT12.
Konkretnie, po pewnym czasie system (WIN98) przestaje "widzieć"
skaner, albo skanuje w czerni.
Może jest ktoś komu to cudo (wg. CHIP-a) działa.

Pozdrowienia
Piotr