Re: problem ze skanerem PLUSTEK - dlugie

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 12:14:42 MET DST

Użytkownik "qba" <qbavsop_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam skaner pluster optic pro ut12
> probowalem juz z nowszymi sterownikami i nadal to samo
> przy skanowaniu, wystepuje problem, skaner rozgrzewa lampy, robi presacan
> a nastepnie kalibruje, w momencie kiedy powienien rozpoczac skanowanie
> wylacza lampy i sie zawiesza. program obslugujacy skaner nie odpowiada
> trzeba wciskac trzech kroli... czy ktos mial taki problem ze skanerem ?
> a moze wiecie czego to moze byc przyczyna ?

Witam

Witaj w klubie UT12. U mnie skaner nie wiesza sie ale... skanuje tak ciemno
ze wystarcza lekkie cienie i nic nie widac, pod win2000 nie udalo mi sie go
zainstalowac pomoc techniczna stwierdza: zwalony system, po reinstalacji to
samo. Z drobiazgow: kto widzial stery ktore pytaja o S/N do instalacji???
Plustek w tym momencie u mnie przegial i naprawde nie polecam go nikomu. Na
koniec dodam ze UT12 mam w pracy, w domu mam U24 i.... po tygodniu bylo w
nim masa kurzu na szybie od srodka, oczywiscie samemu nie mam prawa go
wyczyscic.

Pozdrawiam

Piotrek