monitory 19 i wiecej...

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 23:19:00 MET DST

byl juz taki czas ze szykowalem sie do 24 widescreen by sony :)
ostatnio jednak kumpel zamieszal mi i teraz juz nawet nie wiem czy
warto wymieniac 17 na cos wiekszego... chodzi glownie o gierki typu
quej... ponoc nie da sie grac juz przy 19" bo nie widac calosci i
trzeba dzielic ekran na czesci a kto gra/l w q ten wie ze to
dyskwalifikacja... inna sprawa to myszka na pulpicie... przy wysokich
rozdzielczosciach ponoc uciazliwe staje sie jej uzytkowanie...
w zasadzie to i tak bede musial usiasc przy tym i potestowac, ale
licze tez na opinie innych... wiec jak to jest ?

  __
         massif