Re: glosnosc vortexa

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 08:52:22 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Żadna karta nie powinna mieć na tym wejściu wzmacniacza -- jest
> określony poziom sygnału na wejściach liniowych (1 Vpp o ile
> pamiętam) i ten sygnał powinien być w proporcji 1:1 miksowany
> z innymi sygnałami o takim samym poziomie.

ale roznia sie dwie karty; baardzo stara isowa Aztech jakby lepiej widzi
sygnal na wejsciu;

> Czasem jednak sterowniki przeprogramowują mikser na karcie tak,
> że obniżają jego czułość co skutkuje zmniejszeniem głośności.

zastanawiam sie nad tym; problem w tym, ze windowsowy dedykowany mikser sie
nie instaluje; tzn. wchodzi mi do traya zamiast regulacji glosnosci jakis
program od karty, ale wtedy karta juz nie dziala; dlatego zrezygnowalem z
instalacji oprogramowania, instalujac karte tylko przez "system wykryl nowe
urzadzenie"; instalacja oprogramowania powoduje, ze winda przestaje uznawac
karte za urzadzenie dzwiekowe;

> Używasz tylko jednego wejścia z danej grupy?

hmmmm; karta ma 2 wejscia zewnetrze, do ktorych nic nie mam podlaczone, oraz
dwa wew, do ktorych mam podlaczone; i probowalem na obydwu nagrywac, efekt
jest taki sam; probowalem tez z innego zrodla nagrywac wejsciem na jacka i
efekt fest podobny, bardzo cicho to wychodzi;

> Bardzo możliwe, że to sterowniki -- np. karty Yamahy mają regulację
> czułości miksera na każdym kanale w rejestrze i można samemu to
> dobrać jak tylko się chce.

bede sie wlasnie staral uruchomic dedykowany mikser, ale w obecnym windowsie
jest to niewykonalne; ale to wlasnie mam zamiar sprawdzic ;))

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl
begin  jestem_tylko_kretynskim_modemiarzem