Taśmy, dyski i CD

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 27 May 2001 - 12:09:17 MET DST

Witam
Mam dylamat jakie jest najkorzystniejsze skonfigurowanie zestawu CD, HDD,
CDRW.
Miałem tak: hdd(udma66) sam, nagrywara i CD razem(pio4, dma). Niestety Nero
nie chce kopiować CD na CD w locie. W czasie symulacji mam zwieche!
Zimeniłem na: HDD i nagrywarka razem, CD na drugiej taśmie. Nero nagrywa,
wyniki testów prędkości HDD w konfiguracji obecnej i poprzedniej są prawie
identyczne.(Sandra) Gdzieś się pomyliłem? Zostawić czy coś zmienić? I dla
czego!
PoZdRoWiEnIa
ToMasz