Re: JAKA PŁYTA????????????????????

Autor: [[[Sushi]]]] (sushi_at_dino.open.net.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 18:27:16 MET DST

rowniez Ci polecam MSI KT7 PRO2 sam mam i jestem bardzo zadowolony. Mam tez
live i Geforrce 2 MX i nie ma zadnych problemow. Nawet mi sie Duron ukryszyl
troche od podrecania ,ale jak jest ustawiony na deufault to chodzi bez
zarzutu. Polecam szczegolnie ze cena nie wygorowana. Wczesniej mialem takie
plyty jak DFI i ECS. Sorry jezeli kogos uraze ale to jest SYF.

By  HOOK or By  CROOK
ICQ : 25699354
GG: 171099