Wydruk kilku stronicowy

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 16:37:56 MET DST

Witam,

czy ktoś z Was spotkał sie z problemem wydruku tekstu z pól tekstowych
lub EMF wklejonego do Excela(i nie tylko)?

Sprawa przedstawia się następująco:
Mam wydrukować dużymi literami (72) tytul, który zajmuje ok 3 stron
w pozycji leżącej.
Tekst wpisuję do pola tekstowego i rozciągam je na trzy strony,
sprawdzam
podgląd wydruku i wszystko jest ok.

Następnie drukuję...
HP LaserJet 5L, 6L i 1100, Lexmark Z52

na wszystkich ww. drukarkach sprawa przedstawia się tak:
strona 1: z czterech lini tytułu drukują się 3; pomijana jest 3.
strona 2: drukuje się ok.
strona 3: drukuje się np. wszystko ale linia 3 i 2 nakładają się na
siebie

praktycznie regułą jest, że strona 2 drukuje się prawidłowo, a reszta
beznadziejnie, przedstawione błędy to tylko przykłady.

Kiedy skopiowałem pole tekstowe do schowka i wkleiłem jako EMF to na HP
1100
udało mi się wydrukować wszystko. Ale jak spróbowałem na HPL5L to znowu
nic z tego...

czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego zachowania i jak to
naprawić?

dodam jeszcze, że wydruku próbowałem też z programu SmartDraw 5 i sprawa
przedstawiała się identycznie... przynajmniej na HPL5L.

pozdrawiam,
Marcin BACIK Koteras

p.s.
jeśli można to kopię odpowiedzi proszę na priv.

--
WWW: http://delphins.topnet.pl
Delphi CZaPy: http://poczta.pnet.pl/~delphins/delphi/delphiczapy.zip