Re: Jaki monitor kupić ?

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 May 2001 - 15:17:07 MET DST

No to ja polece Ci jednak SONY...

Przedmowca ma racje co do geometrii niektorych okazow (sam niestety mam taki
z lekimi odchylkami - E200 ) ale pomimo tego polecam go z racji innych
parametrów. Obraz ostry jak zyletka na calym ekranie - nie da sie zauwazyc
jakich kolwiek odchylen parametrow w ktorymkolwiek z rogow.

Jak juz wielokrotnie zauwazano Polska jest zalewana odpadami produkcyjnymi
nawet najbardziej renomowanych firm. Aby kupic naprawde dobry monitor trzeba
troche poprzebierac w egzemplarzach newet tego samego modelu. Po prostu
pochodzic po sklepach i ogladac az znajdziesz taki ktory bedzie Ci
odpowiadal !

Na niekozysc SONY przepowiada jeszcze bardzo (BARDZO) kiepski i wolny ( i
wogole...) servis w Polsce - wiem z wlasnego doswiadczenia (gdy zaraz po
kupnie ( nie sprawdzalem w sklepie ) wyslalem go do Poznania (...) do
servisu aby mi ta geometrie wyregulowali ). Pewny jestem tego ze nawet go
nie rozkrecili tylko bzdurna kartke dodali ze to niby sie napracowali i ze
monitor spelnia wymogi producenta w 100% - a pewne jest ze nie spelnia !!!!!

Zaznaczam ze nie sa to odchylki wielkie ( dolna krawedz jest lekutko
zakrzywiona na srodku - 1,5mm ) !

Mialem tez stycznosc z NEC-ami FE700 - w sumie OK, razilo tylko to ze przed
rozgrzaniem monitora (kilka minut) ekran byl powiekszony ( moze to tylko ten
mial taka wade - NIE WIEM ), oraz "pompowanie" ekranu - moj SONIAK nie ma
takich problemow.

Tydzien temu mialem w domu nowke LG Flatrona 775FT - wszystko byloby ok, ale
prawy dolny rog ekranu to calkowicie rozjechane kolory - u mnie to go
dyskwalifikuje ! Prawdopodobnie jest to rowniez wada tego egzemplarza tak ze
musisz poszukac...

Pozdrawiam i zycze udanych zakupow !

Grzesiek !