Re: NetMeeting!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 28 May 2001 - 14:05:49 MET DST

> Czyli to nie jest problem sprzetowy?...
> Napewno?

raczej programowy - firewalle maskarady i inne takie moga blokowac
polaczenie w jego strone

> Czy tylko dlatego, że padło hasło NetMeeting a nie np.: FullDuplex?

Nie - brak mozliwosci wywolania jak dla mnie jest problemem z siecia i
blokada portow itp
a taki duplex imho nie ma tu nic to gadania - brak wywolania a nie
niemozliwosc rownoczesnego odbiory i nadawania sygnalu.