Re: p³yta z socket5

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 11:09:33 MET DST

"Piotr" <ziutzydek1_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> ze gniazdem socket 5.
> Czy uda mi siê w³o¿yæ i czy bêdzie chodzi³ na niej procesor Intel Pentium
> 133 MHz.

P133 byly na socket7
do socket 5 mozna bylo wlozyc pierwsze pentiumy
P60

> Do ilu Mhz ewentualnie uda mi siê go podci±gn±æ?

nie zawiele gora do 150

> Zaznaczam i¿ wiêcej informacji na temat p³yty nie mam.
> Czy bêdê musia³ wymieniaæ klawisze i mysz z powodu
> innego wej¶cia? (obecnie mam na mysz p³askie w. , a

czyli com
bedzie pasowal

> na keybord tê du¿± "pi±tkê")

czyli din
tez bedzie pasowal

Radze Ci kupic jakas plyte po socket7 najlepiej na mmx
bo do tej nic dobrego nie wsadzisz

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://members.nbci.com/biohazard1/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!