Re: HDD IBM-a padl i ozyl...

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 27 May 2001 - 00:04:43 MET DST


> W zwiazku z cala ta sytuacja mam takie pytanko. Otoz w sklepie gdzie
> kupowalem (w Monachium) dali na te dyski gwarancjie tylko na 6 miesiecy.
> Skadinand jednak IBM daje chyba gwarancje nawet 3 lata. Czy w zwiazku z
> tym jest jakas mozliwosc starania sie o wymiane na dobry dysk u
> producenta? (w sklepie mi na pewno juz nie wymienia, a z drugiej strony
> bez jaj, dysk nie ma nawet roku od wydrukowanej na nim daty produkcji).
> Ktos ma jakies doswiadczenia w takich sytuacjach?
>
> Witek
>
> p.s. mimo wszystko jestem mocno rozczarowany dyskami IBM (nie parametrami,
> tylko awaryjnoscia... wiem, ze w przeciagu ostatniego roku awaryjnosc
> mocno wzrosla, ale jak padaja dwa dyski pod rzad, to mozna byc
> poirytowanym).

ponoc daje rok gwarancji a dystrybutor 3 (bo inni tyle daja) tak mi
powiedzieli w sklepie ale bog wie co oni tam wiedza :)

kup barraucde 3 - wolniejszy ale mi zadem seagate (3) nie padl.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:07:00 MET DST