modem isdn - nie moge sie polaczyc

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 10:05:39 MET DST

Chcialbym zapytac o instalacje modemu isdn. na co nalezaloby zwrocic
uwage.
Zainstalowalem taki modem w komputerze i chcialem polaczyc sie z
Internetem przez numer dostepowy. W przypadku 0202122 wyskakiwal blad
629 i ze komputer nie odpowiada (a wiec numer byl wykrecany). w
przypadku callbacku netii, komputer sie dodzwanial, ale nie mogl
czekajac potem, doczekac sie na oddzwonienie. Slyszalem, ze tpsa ma inny
numer dla Isdn, natomiast netia podobno ma ten sam. Wyglada mi to na zle
podawanie przez komputer numeru do oddzwonienia. poniewaz tak naprawde
jest pula trzech numerow to dodam, ze telefon rowniez nie dzwonil, jak
gdyby komputer netii nie oddzwanial.
moze ktos ma jakies rady dla mnie. z gory dziekuje.

marek