Nie bootuje się z cd!!! help!!!

Autor: infonet_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 May 2001 - 20:18:53 MET DST

Błagam o pomoc, bo nic nie mogę zainstalować. System nie bootuje się z cd-romu.
Płytka z windowsem na pewno jest dobra, sprawdzałem. Mam płyte Abit BE-6, do
dwóch kontrolerów ata66 mam podpięte dwa dyski ata66, natomiast do IDE1 (ata33)
podpięta jest kieszeń (pusta - lecz potrzebna na "gościnne dyski". Do IDE2
(ata33) podpięty jest cd-rom, a dokładnie nagrywarka teac. Dyski chodzą bardzo
dobrze, nagrywarka ma zworkę master. W windowsie cd-rom chodzi bez problemu.
Jesli ustawię w biosie bootowanie z cd-romu to w ogole nie rusza. pomocy!!! nie
mogę zainstalować win2k bo inaczej sie nie da!