Czy warto FSB 266 MHz????

Autor: marcin (dzentelmen_at_go2.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 17:51:51 MET DST

Witam!
Kolega mnie prosił o radę czy warto zbudować PCtka na poniższych płytach,
pod DDR i wogule, ja myśle że warto - gdybym tylko miał kaskę to pewnie
naten tychmiast bym to zrobił
niemniej jednak ciekaw jestem też Waszego zdania na ten temat - czy będzie
przeciąg z takowego PCtka?
 te płytki kosztują odpowiednio 550 i 600 netto i nie jest (dla niektórych)
to taki straszny wydatek w porównaniu do całości PCtka, no jeszcze wiadomo
DDRki są drogie
Ja osobiście jestem oczywiście za AMD

MICRO-STAR K7T266 PRO Socket-A ATX (sound,ATA100)
MICRO-STAR K7T266 PRO-R Socket-A ATX (sound, ATA100, RAID)

THINX
marcin