Re: Ktora nagrywarka?

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 15:25:15 MET DST

>Wymienione przez ciebie nagrywarki to 8'emki - wymieniony przeze mnie Teac
8x jest
>od nich niewiele droższy ale za to znacznie lepszy...

Wymieniony przez Ciebie Teac jest rowno o stowe drozszy. A te stowe wole
spozytkowac na inne cele, dlatego z premedytacja wymienialem tanie modele.
Nagrywarka ma sluzyc do archiwizacji 10MB dziennie i kopiowania sobie audio
cd (dlatego pytalem o on-the-fly z CDROMu).
A twoja odpowiedz brzmiala: Nie kupuj swinstwa za 400 zl. Jesli juz to za
500 zl a najlepiej za 800zl. Nie pomogles mi ani troche, wiec nie ma za co
dziekowac. Gdybys powiedzial mi: nie zawracaj sobie glowy Samsungami. Jesli
nie chcesz wydac wiecej w ostatecznosci kup tego LG. Albo: ani to, ani to
nie bedzie dzialac bezproblemowo, nie radze. Lepiej poczekac na przyplyw
kasy. Wtedy podziekowalbym Ci ladnie i moglibysmy milo podyskutowac na ten
temat.
A tak? Nie wniosles do mojego bytowania nic nowego, chociaz moze jakas
wiedze masz.

> Na głupotę leku nie ma,

Netykieta. Obraziles mnie w tym momencie.

>powinieneś nieco zmienić swoje nastawienie, bo jest tu wiele osób, znacznie
lepiej obeznanych w temacie od ciebie

Tych nagrywarek nie mialem, dlatego pytam. Przeniesmy sie na priva,
zobaczymy kto jest bardziej obeznany w temacie.

Fishbone