Re: asus p3b-f i PIII powyżej 750

Autor: wojus (paulina_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 14:00:12 MET DST

A ja Ci przedstawie o co mi chodzi - mianowicie:
1. Na początek przeczytaj sobie wiadomość z 20 maja bierzącego roku pod
tytułem jaka płyta FC-PGA ??????, która powinna Ci dać pewien ogląd na moje
pytanie.
2. Na stronie Asusa jest informacja, żę z BIOS-em 1006 można uruchomić
procka PIII 800 na fsb 100 ale czytając wiadomość ( patrz punkt 1) można
mieć wątpliwości, a co za tym idzie byłem ciekaw czy ktoś ma zestaw płyta
Asus P3B-F z proskiem PIII 800 ( lub coś koło tego).
Czy wyraziłem się jasno?

PS. W sygnaturce masz napisane P2B 1 GHz a nie P3B-F a to że nowsza o
niczym nie świadczy (chciałem po prostu sięupewnić że taki zestaw działa) a
ty siępo prostu czepiasz - i forsujesz swój punkt widzenia za wszelką cene -
a na grupach dyskusyjnych nie o to chodzi tylko o rzetelną i prawdziwą
informację.

Pozdrówka Wojus.