Re: 2 procesory

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Fri 25 May 2001 - 02:38:17 MET DST

Użytkownik <<< Grzegorz Lisowski >>> <grzegorz.lisowski_at_interia.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b0d4811_at_news.vogel.pl...
> Planuje zakup dwoch Athlonow (niestety nie spotkalem jeszcze plyty
dualhead
> na socket a)...mam w zwiazku z tym pytanie: ktore systemy operacyjne
> poprawnie rozpoznaja istnienie 2 prockow i ktore beda w stanie wykorzystac
> ich moc????

Linux , Unixy , W2000 server , NT (jezeli ma byc to serwer internetowy to
najrozsadniejszym bedzie Linux , jesli do grafiki to W2000/NT . Odnosnie
plyt pod Athlony to z nieoficjalnych zrodel wiadomo ze premiera ma byc 4
czerwca , niestety cena plyty bedzie pocztakowo wysoka okolo 3000zl ,
dodatkowo moga byc klopoty z zasilaniem , poniewaz komputer zbudowany na
takiej plycie do stabilnej pracy bedzie potrzebowal zasilacza 350-400W .

Ktosik