Re: PŁYTA GŁÓWNA

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Thu 24 May 2001 - 22:24:43 MET DST

Stavros napłodził(a):

> 1. czy mozna podlaczyc do kontrolera RAID (na plycie) dwa dyski o
> roznej pojemnosci i predkosci , systemie RAID 0??

bezcelowe , raid bedzie pracowal z szybkoscia i pojemnoscia tego
wolniejszego/mniejszego

> 2.czy mozna uzywac kontrolera RAID jako zwykleko kontrolera nie
> uzywajac własności macierzy??

tak

> 3.w jaki sposób system rozpoznaj urzadzenia podlaczone do tego
> kontroler i za pomoca jakiego programu sa one konfigurowane

bez programu , idzi po prostu dysk i koniec

> 4.jak ogólnie sprawuje sie płyta (interesuje mnie głównie jej
> stabilnosc podczas nakrecania procka)??

podkrecania :) plyta jest jedna z lepszych , ale jesli nigdy nie miales
AMD to lepiej jej nie kupuj - oszczedzisz sobie nerwy

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered