Re: kręcenie GeForce MX-400

Autor: Lock (Lock_at_lock.lock)
Data: Thu 24 May 2001 - 09:51:28 MET DST

"Szymon Bronkowski" <szb_at_poczta.fm> wrote in message
> IMHO calkiem niezly wynik, zwazywszy, ze ja na podobnym sprzecie mam 1720
> :-/
> co ciekawe dostalem ten wynik (dokladnie tyle) kolejny raz z rzedu
>
> Duron 750, 256mb pc133, kt7, Creative gf2mx na sterach creative6.50
> ustawienia katry na gef, tj mem: 286MHz core: 174MHz
> ten Twoj GF niezle sie podkreca! u mnie pamiec mozna dac na ok 320-330 -
> dokladnie nie sprawdzalem, a core nie ruszam, bo nie mam chlodzenia na
> karcie

Hmm. Mowie, moj maks chip240/mem364. Ma na pokladzie zamontowany
wentylatorek ze zmienna predkoscia obrotow i stara sie trzymac temperature w
granicach 47-48 C, a maks alarmowy to 70 C. Calkiem fajne.

BTW, wlasnie sie polapalem, ze w czasie testow mialem w DX8a wlaczone na
maksa Debug Output Level w panelu Direct3D i DirectDraw. Czy to jakos
wplynelo na wynik pomiarow? Warto powtorzyc?

L.