Re: KARTA GRAFIKI SPARKLE GF-2MX-400 z/bez TV 64MB OEM

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 13:07:27 MET DST

> Ale teraz pytanie: czy ze wzgledu na to, że pamięci w MX są powolne, czy
> wato inwestować w MX-400, czy szkoda kasy, i lepiej kupić MX-200.

W MX200 masz tylko 64-bitową szyne danych więc wydajnośc jest dużo gorsza od
geforce2MX-400.

Według mnie MX-200 to największy niewypał ...
Cena nie dużo niższa od geforce2MX lub MX-400 a wydajnośc dużo niższa.

Obecnie ciągle najlepszym zakupem jest geforce1DDR Creative.
Za cenę około 400zł otrzymujesz markową bardzo wydajną kartę , doskonale
wyposażoną.
Ma ona najlepszy stosunek możliowości do ceny.

> I drugie pytanie: czy warto zainwestować kasę w firmowy produkt np.
> winfasta, co za to otrzymam? Lepszą jakość? A jesli tak, to czy jest to
> zauważane na ekranie?

oczy masz tylko jedne ...
Jeśli lubisz rozmaz obarzu , nieczytelne napisy i obraz typu "mleko" to
kupuj jakiegos "noname" :-)

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński