Re: Zoltrix Cobra

Autor: Grzest (mycha1_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 09:58:36 MET DST

Czemu mam wrażenie, że nic nie zrozumiałeś?...

> wszystkie winmodemy uzywaja procesora,

A czy ja napisałem, że nie używajš?... :-|
Spójrz jeszcze raz na zdanie powyżej i zwróć uwagę na słowa: zestaw instrukcji
MMX.

> a o jakosc AMD ja bym sie raczej nie martwil, jak na razie AMD wygrywa z
> Intelem :)))

O to to akurat się nie martwię. Mam i Intela i AMD.
Mylisz jakość z wydajnościš... To dwie rzeczy, niekoniecznie, da się je
rozdzielić, ale podyskutować jest o czym...

> pozdrawiam.
> thegrey

Również...
Grzegorz