Re: 4,5 tys w reku -jaki sprzet do grafiki, DTP i temu podobne?

Autor: tab (tabanews_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 11:12:26 MET DST

"Marcines" <msmialowski_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Otoz wlasnie mam taka sume pieniedzy do wydania na sprzet, na ktorym
> powstawalyby reklamy do gazet i byc moze plakatow. Praca w Corelu, Shopie,
> skanowanie.
>
> Co byscie doradzili do zanabycia? Monitor min. 17, skaner (moze byc bez
> slajdowej przystawki), duzy dysk, nagrywarka, duzo pamieci, procek raczej
> Pentium. Zmieszcze sie w tej sumie?
>
> POzdrawiam i sciskam tu i owdzie z dalekiej Bialorusi
>
> Marcines

do grafiki 17" to minimum... ponizej 17tki sobie daruj.
na monitorze nie oszczedzaj. procesor mozna zmienic na szybszy, oczy nie
rosna drugi raz. rozpatrz NEC, MAG, IIyama,
128 ramu to tez minimum.
dysk mozesz wziac 5400 obr. jest to troche tansze rozwiazanie niz 7200 i
mozna przezyc z tymi 40 gb na 5400 obr ;)
nagrywarka.. no jak chcesz tanio, to jakies HP x8 na IDE widzialem ostatnio
za 399 pln.
skaner - na jak ma byc tanszy, to moze plustek U12. spokojnie starcza, ale
pomysl nad U24, albo agfa e40.
proc - athlon. zadne pIII... atlhon 800/900 gdzies juz jest osiagalny za
nieduze pieniadze, a szybszy niz pIII.

pozdr
tab

tabanews_at_poczta.onet.pl