Re: Wszystko na jednym przerwaniu ??? Dlaczego ?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Thu 24 May 2001 - 00:10:34 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Bojdecki" <startpb_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam, bardzo proszę o pomoc.
>
> Zainstalowałem Windows serwer 2000. Płyta główna Abit BX133 Raid,
kontroler
> SCSI AEC-6712TU + streamer HP SureStore 24i, karta sieciowa 3COM 100Mbit,
> grafika S3 AGP.
> Urządzenia: kontroler SCSI AEC-6712TU, karta sieciowa 3COM 100Mbit,
grafika
> S3 AGP, kontroler Raid wmontowany w płytę główną są zainstalowane pod
jednym
> przerwaniem nr 11.
> Windows 2000 zignorował ustawienia BIOS, gdzie wszystkie urządzenia mają
> [...]
nie zmusisz, i jeśli wszystko chodzi, nawet nie próbuj. dla winów 2k
microsoft zaleca wyłączyć w biosie opcję pnp os installed, możesz też
wyłączyć rezerwację przerwań dla grafiki i dla usb - winy i tak to oleją.
jeśłi będzie się walić - możesez wyłączyć acpi, ale to jest trochę
ostrzejsza jazda. winy 2k po prostu tak mają i już.
grzech