Re: matrox czy geforce?

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 18:26:27 MET DST

>ja jestem zainteresowany tylko ze model
>WinFast GeForce 2 MX SH Pro

tego nie mam - domyslam sie, ze
moze miec wszystkie takie same wlasciwosci
jak DH, ale pewien nie jestem. Zwlaszcza
jesli chodzi o jakosc TV. W koncu w DH
jest ona "robiona" z wyjscia monitorowego,
ktore ma wzmocniony sygnal, a w SH pewnie
jest to samotne gniazdo na przejsciowki do TV.

Poza tym uwazaj na nazewnictwo. W sklepach sa
karty z 64MB pamieci o nazwie WinFast Leadtek GeForce 2MX SH MAX.

To juz z pewnoscia nie jest to co DH Pro !!! Ogladalem ta karte
to zwyczajny Leadtek z wyjsciem TV, tyle ze zamiast 32 ma 64 MB....
Nie ma tu ukladu wzmacniajacego sygnal wizyjny - tak przypuszczam.... :-(

Gdybym wiedzial, ze SH Pro jest tak samo dobry jakosciowo, tez
bym go wolal, ale nie chce na sobie eksperymentowac...