Kabel sterujacy do UPSa

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 15:35:19 MET DST

Cześć mam mały problemik - zakupiłem swego czasu UPS firmy APC model
Smart APC 420.
Zasilacz jest OK tylko mam maly zgryz - wcieło kabel sterujący pracą
UPSa podłączany do COMa - zasilacz ma 9 cio pinowe gniazdo żeńskie.
Trochę mi szkoda dołączonego do UPSA softu (tylko się pokrywa kurzem w
szafie) Próbowałem się ratować stosując kabelek przedłużający do myszy
(ponoć do EVERÓW są dobre) ale kicha - wtyczki pasują ale po
uruchomieniu kompa UPS się wyłącza nie jestem specjalnie kumaty z
elektroniki może by mnie ktoś przystępnie oświecił jak sobie poradzić
albo ma wolny kabelek do odstąpienia (Jestem z Lublina). Bedę wdzięczny
dozgonnie albo i dłużej.
Pozdrawiam MACIEK
PS moge się zrewanżowac przedłużka do myszy