Re: P³yta dwuprocesorowa

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 15:07:07 MET DST

> A kto powiedza³, ¿e to bedzie domowy server :)))).
> Jest to server, na uczelni i bardzo czêsto jest tam odpalane np po
> 20-30 procesów na raz, które powoduj± ¿e torche siê zapycha. A wiem, ¿e
> linux (kernel) potrafi bardzo prostym algorytmem ca³kiem sprawnie rozdzieliæ
> robotê na dwa procesorki.

Z linuxem to by siê zgadza³o.
Je¶li to mam byæ na uczelniê to reczej co¶ nowszego, przecie¿ za rok nie bêd±
zmieniaæ kompa. Zatem chyba dobry by by³ Abit Vp6 - tylko czy potrzebne sa inne
bajery dostêpne na tej p³ycie. W przypadku VP6 musisz pamiêtaæ ¿e mo¿na tam
w³o¿yæ jedynie PIII. Mo¿e werto co¶ poszukaæ profesjonalnego (na dyskach IDE -
bêdzie taniej).
adadur

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl