Re: Głupie pytanie

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 14:39:07 MET DST

> Sa jeszcze Fachmany, ale maja mniejsza wydajnosc. Fajne natomiast
> oprogramowanie sterownika i optymizer zasobow komputera.

a ja do tej pory uwazalem, ze Fachman wypuszcza swoje drivery w celu
zoptymalizowania dzialania karty graficznej i po to by wycisnac z niej tak
duzo, jak tylko sie da
coz, widocznie sie mylilem...

(a tak btw - po co Fachman przerabia te sterowniki, skoro maja gorsza
wydajnosc?
czy nie lepiej byloby dla niego wypuszczac tylko to fajne oprogramowanie i
optymizer? - zaoszczedzil by sobie pracy i nikt by go potem nie
krytykowal...)

raku