Re: LAN na plycie, driver Davicom - problemy, problemy, problemy help

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 11:40:30 MET DST

Witam!!!

Użytkownik Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3B080E8B.986700A4_at_poczta.onet.pl...
> Mam plyty z lanem i problem z instalacja sieci.
> Zainstalowalem sciagniety z sieci drajwer Davicom,
> ale po kazdej modyfikacji parametrow w otoczeniu sieciowym
> karta zostaje albo wylaczona, albo nieaktywna, siec jej nie widzi,
> albo transfer jest zaden.
> Tak samo jest na innym kompie.
> Ciagle krzyczy ze nie moze zainstalowac drajwera davicom
> bo nie ma odiload.vxd
> jak dam odiloada do windows/system
> to nadal go nie widzi
> i radzi abym ponownie zainstalowal winde.
> Jezeli ktos ma i uzywa Lana na plycie z drajwerem Davicom to prosze o
> [...]

No coz... w jednej firm ktoe obsluguje tez jest siec na tym badziewiu i tez
troche z tym walczylem.
Co mi sie udalo zrobic?
Wzialem z firmy w ktorej byl zaqpione komputery najswiezsze drivery na
plytce (dostarczane z plytami glownymi - nie z Internetu)
i zainstalowalem.
Wszystko ladnie biega oprocz tego, ze te karty raczej nie wspolpracuja z
zadnymi innymi oprocz PCMCIowych Xircom'ow :-/
Sprawdzalem z kilkoma Realtekami i 3Comem...
Jednym slowem gowienko na mientko :-)
Gdyby nie to ze wymiana sieciowek we wszystkich kompach w firmie to
kosztowna sprawa, dawno juz bym to zrobil.
Jak Nie pojda Ci te karty - wylacz je w BIOSie i wsadz jakies normalne.

Powodzenia
Marek Jamiolkowski