Re: NVIDI'e są wadliwe ?

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 11:13:33 MET DST

Marek Szopinski napisał(a):

> Tak jak pisałem: dwóch, oryginalnego i uaktualnionego. Chwytałem się nawet
> brzytwy. Któryś z klientów zażyczył sobie tej karty - ma to samo. Stąd moje
> wnioski co do jakości produktów NVIDII, choć jestem ostrożny z
> uogólnieniami.

Hm to chyba ja mam szczęście zmontowałem kilkanaście zestawów z kartą RIVA TNT
M64 PRO (płyty na Intelu i na VIA), procki Durony i Pentiumy 3 i jak do tej
pory nie było zadnego problemu nawet w zestawie z kartą TV (tu sie trochę na
początku kaszaniło ale pomogły nowe detonatory) Albo ja mam szczęście albo u
Ciebie karta żre się z płytą - moje zestawy były głównie na płytach Solteca i
dwa na płytach ECS ze zintegrowanym dźwiękiem. Ciekaw jestem na jakich płytach
tak się pierdzieli.
MACIEK