Re: Samoczynne ponowne włączenie kompa???

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 00:42:22 MET DST

Użytkownik "Karol Modrzejewski" <opapw_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Od kilku dni przy wychodzeniu z win me poprzez opcję Zamknij pojawia
> się końcowy ekran o bezpiecznym wyłączeniu .... a potem nastepuje
> restart. Jak to naprawić???
Miałem taki numer w win 98 jak zainstalowałem nowsze sterowniki do grafiki -
musiałem wrócić do starych.
Ale to jeszcze nic nie znaczy bo np. w ostatnio pożyczyłem od kumpla gazetkę
z cdromem i były tam jakieś servicepacki między innymi jeden na niezamykanie
się systemu. Nie pamiętam czy PCWC, czy pc okey.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]