Re: Chce zlozyc komputer

Autor: Maestro (omaestro_at_mail.go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:47:18 MET DST

W artykule <9ednqk$255g$1_at_news2.ipartners.pl>, /// Kaszpir /// napisał(a):

|Duron jest bardzo dobrym procesorem low-end . Jest właśnie do grania
|idealnym wyborem a ładownanie się w Athalona lub w PIII do gier jest chyba
|nieporozumieniem ...
|Natomiast własnie PIII lub Athalon w aplikacjach biurowych jest wydajniejszy
|od Durona/celerona z powodu większej ilości cache oraz innej architekturze.

Mowiac, ze Duron jest lepszy do biurz mialem na mysli, jakis program pod DOS
w stylu czegos tam (fakturki, magazyn i takie tam) i win 95 Noo!!!
w ostatecznosci 98 :). Oczywiscie, ze Athlon i PIII do aplikacji takich jak
Staroffice czy MS Ofis :) nadaje sie lepiej ze wzgledow w/w
(wymienionych wy(z,rz)ej (sorki ale nie wiem jak sie to pise)

Pozdro
*Omaestro*

--
=|nikt nie jest doskonały  |=