monitor iiyama 452

Autor: Jacoos (jacoos1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 09:39:23 MET DST

Witam wszystkich

Mam ogromny problem. Otoz niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem
monitora iiyama 452. Prawdziwe cacko. Obraz ostry, kontrastowy itp.
Niestety, w nocy, kot porysowal mi pazurem warstwe antyodblaskowa (w
zasadzie zdarl ja w kilku miejscach z kineskopu).
Dzwonilem do serwisu ale tam powiedzieli, ze to uszkodzenie mechaniczne i ze
nic na to nie poradza...
Co prawda da sie pracowac na monitorze, ale w miejscach bez warstwy tworzy
sie efekt pryzmatu (identyczny jak na mokrym kineskopie).
Moze ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z podnym problemem?
Prosze o jakas porade.

Krzysztof